Projekty graficzne

W naszych pracach dążymy do tego, by wyróżnić firmę na tle konkurencji za pomocą oryginalnych projektów graficznych. Mamy indywidualne podejście do każdego klienta. Oferujemy fachową pomoc w budowie wizerunku graficznego od podstaw, rozbudowie lub rewitalizacji istniejącej identyfikacji wizualnej w celu stworzenia lub umocnienia pozycji na rynku.

Identyfikacja wizualna

To nic innego jak graficzna interpretacja marki, która przemawia do odbiorców. Jest spójnym opracowaniem wizerunku firmy. Oznacza to, że wszystkie materiały firmowe takie jak strona internetowa, logo, wizytówki, foldery, materiały marketingowe są wykonane w jednej linii graficznej, co w znaczący sposób podnosi ocenę, rozpoznawalność i postrzeganie firmy przez klientów.

Jakie zadania spełnia identyfikacja wizualna?

  • wyróżnia firmę na tle konkurencji,
  • zwiększa i poprawia rozpoznawalność marki / brandu,
  • wyznacza spójny kierunek działań reklamowych i marketingowych,
  • jest narzędziem wspierającym prezentację marki dla kontrahentów,
  • systematyzuje i wzmacnia wizerunek firmy,

Jakie elementy powinien zawierać system identyfikacji wizualnej?

Projekty i wytyczne opisujące daną identyfikację wizualną powinny być opisane w księdze znaku, która zawiera takie elementy jak:

  • Graficzny projekt logo / logotypu wraz z opisem kolorów, przedstawieniem wersji monochromatycznej i na różnych dopuszczalnych tłach. Określa minimalną wielkość znaku oraz pole bezpiecznego użycia na różnych polach eksploatacji. Pokazuje w jaki sposób nie należy stosować znaku graficznego.
  • Typografia: w tej części określone są nazwy i kroje dopuszczalnych czcionek w danym sposobie użytkowania (internet, druk, telewizja, itp).
  • Projekty materiałów drukowanych takich jak: wizytówki, papier firmowy, teczki reklamowe, notatniki, segregatory, koperty, materiały prasowe, wzory prezentacji multimedialnych i inne.
  • Przykłady zastosowania zaprojektowanego znaku na gadżetach reklamowych (długopisy, kubki, ubrania, itp.). Wizualizacje oznaczenia budynków, samochodów.

Zawartość księgi znaku jest różna w zależności od wymagań klienta.

Jak wygląda przykładowa ścieżka projektowania dla klienta?

Na początku chcemy poznać klienta. Zapoznajemy się z historią firmy. Poznajemy produkty, usługi, rynek na którym działa, obecnych i potencjalnych klientów, ponieważ bardzo ważne jest określenie profilu odbiorcy firmy.

W oparciu o zebrane informacje przygotowujemy pierwsze projekty logo / logotypu do pokazania zamawiającemu. Omawiamy je wspólnie, wprowadzamy ewentualne zmiany. Następnie opracowujemy szatę graficzną wszystkich materiałów graficznych dla klienta zgodnie ze zleceniem. Ostateczną wersję umieszczamy w księdze znaku.

A jeśli nie napisaliśmy wszystkiego?

Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebna jest wycena prac lub konsultacji: Zapraszamy do kontaktu z nami.